Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“


Žalgirių gimnazijos psichologė Ina Kalvanienė rekomenduoja laikytis 5 taisyklių, kad bendravimas vystytųsi draugiškai:

es

 

 

 

 

 

 

 

Nuotraukoje: psihologė Ina Kalvanienė tiria gimnazistų nuotaikas

  1. Būk aktyvus klausytojas (išgirsk ką kitas nori tau pasakyti, ne tik lauk progos, kada galėsi pasisakyti pats).
  2. Parodyk susidomėjimą draugo interesais, susirūpinimą kylančiais sunkumais mokykloje, šeimoje.
  3. Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  4. Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  5. Pasidomėk, kaip sekasi tavo draugams, kokios naujienos mokykloje, gyvenime. Nelįsk pernelyg giliai, leisk papasakoti tiek, kiek norisi.