2017 June 25


Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

???????????????????????????????

 

 

 

 

 

 

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Progimnazijose turėjome galimybę tapti anglų kalbos mokytojais bei supažindinti jaunuosius savo draugus, kurie netrukus žengs į gimnazistų gretas, su įvairiausiais įdomiais anglų kalbos mokymosi būdais. Mūsų pamokos tema buvo „Having fun with EnglishAnimals”, todėl ir užduotys buvo susijusios su įvairiausiais gyvūnais. Pamokos pradžioje suskirstėme mokinius į grupes ir pradėjome darbuotis. Pirmoji užduotis buvo kryžiažodis, kuriame mokiniai turėjo užrašyti matomų gyvūnų pavadinimus. Kita užduotis – surasti tekste paslėptus gyvūnus ir juos užrašyti, todėl tai mokiniams pavyko padaryti labai nesunkiai. Labiausiai visiems patikusi užduotis buvo susitikimas su koala Paula. Šiai užduočiai reikėjo tik labai geros klausos ir greitai rašančių rankų, nes aštuntokai klausydamiesi dainos, turėjo įrašyti tekste trūkstamus žodžius, o po užduoties visi kartu pabandėme padainuoti. Visi žinome palyginimus „greitas kaip kiškis”, „lėtas kaip vėžlys”. Būtent tokią paskutinę užduotį ir vykdė mūsų draugai. Turėdami sakinio pradžią, jie turėjo pritaikyti atitinkamus gyvūnus. Ši užduotis sekėsi sunkiausiai, tačiau nepaisant to, visi likome patenkinti rezultatu. Atliekant užduotis matėme, kad mokiniai tikrai stengiasi jas įvykdyti kuo geriau, visi draugiškai tarpusavyje tariasi ir bendradarbiauja. Netrūko nei juoko, nei linksmų akimirkų.

Pamokos pabaigoje aptarėme atliktą darbą ir nusprendėme, jog yra labai daug įdomių būdų mokytis anglų kalbos, tačiau svarbiausia yra rodyti norą ir iniciatyvą. Mums, pamokos vedėjams, buvo puiki nuotaika ir labai gera patirtis tiek lavinant savo anglų kalbos įgūdžius, tiek vadovaujant grupelei žmonių.

Mes, turėję galimybę pabūti mokytojais, nusprendėme, jog mokytojo darbas yra labai sunkus ir reikalaujantis didelio pasiruošimo bei susikaupimo, todėl labai svarbu suprasti ir gerbti savo mokytojus.

Aistė Pleikytė (IIb), Rokas Ruseckas (IIIs3)

Nuotraukos straipsnio autorių