Integruota anglų kalbos ir fizikos pamoka „Saulė ir mes“


Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

=rf

 

 

 

 

 

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“ преодолели Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Tarptautinė saulės energijos bendrovė (ISES-Europe) paskelbė gegužės 3-iąją Saulės diena. Ši diena skirta atkreipti dėmesį į Saulės energijos galimybes. Šiai dienai paminėti fizikos mokytoja Jolanta Kiūdienė ir anglų kalbos mokytoja Gintarė Kolesnikova IIc klasės mokiniams organizavo ir pravedė integruotą pamoką „Saulė ir mes – The sun and I“. Pamokos tikslas – parodyti mokiniams saulės teikiamas galimybes, supažindinti su būdais, kaip naudojant saulės šviesą išmatuoti medžio aukštį. Mokiniams pasakius, kad žmogus gali nustatyti medžio aukštį, jo nenukirsdamas ir neužlipdamas į viršūnę, jų akyse pasirodė smalsumas. Tai jie galėjo išbandyti patys pamokos metu.

Pamoka vyko lauke, mokyklos teritorijoje, kur puikiai nusiteikę IIc klasės mokiniai išsirinko sau patikusį medį ir turėjo išmatuoti jo aukštį trimis skirtingais būdais. Mokiniai naudojosi pateiktais aprašais ir instrukcijomis, bei bandymams reikalingomis priemonėmis. Buvo smagu stebėti bandymą atliekančius mokinius, kurie entuziastingai sekdami nurodymais ir pasitelkdami savo grupės draugų pagalbą, matavo pasirinktų medžių aukštį.

Išmatavę medžių aukštį, mokiniai turėjo palyginti visų trijų bandymų gautus rezultatus, pažiūrėti, kokia paklaida juos skiria. Savo atliktus bandymus bei gautus rezultatus mokiniai turės susisteminti ir pateikti juos parengtuose pristatymuose.

Tikimės, kad šios pamokos metu įgytos žinios mokiniams pravers ir ateityje. Kai neturėdami naujausių išradimų po ranka, jie sugebės nustatyti įvairių objektų aukščius.

2017 June 25

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“