Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“


Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
PICT1042-compressedPICT1044-compressed


Pamokos pradžioje mokiniai su chemijos mokytoja Sigita Bartušiene aptarė metalų fizikines savybes, poromis atliko darbą „Metalų fizikinės savybės, jų priežastys, pritaikymas“.
Antroje pamokos dalyje teorines chemijos žinias mokiniai gilino atlikdami praktinį darbą, kuriam vadovavo technologijų mokytojas Aivaras Lobinas. Užduotis – pagaminti varinės vielos grandinėlę arba apyrankę. Mokytojas mokinius supažindino su darbo priemonėmis ir medžiagomis darbui atlikti, saugaus darbo taisyklėmis.
Mokiniai kruopščiai ir atsakingai dirbo. Rezultatas – pagamintos puikios apyrankės.
Vertindami savo veiklą pamokoje, mokiniai džiaugėsi savo pasiekimais ir išreiškė nuomonę, kad tokios pamokos, kur teorines žinias pastiprina praktiniai darbaiįdomesnės, naudingesnės ir jų galėtų būti daugiau.