Integruota ekonomikos, anglų kalbos ir informacinių technologijų pamoka


Vasaros atostogos jau visai netrukus, atrodo, ranka pasiekiamos. Pirmos atostogų dienos tikriausiai prašvilps kaip vėjas pro ausis, nes visiems reikia pailsėti po mokslo metų. Tačiau po keleto dienų, savaitės, gal dviejų, atostogos gali pavirsti varginančia rutina, jeigu… nerandi prasmingos veiklos. Kuo užsiimti? Būtų gera ir pačiam žinoti, ir kitam patarti…

asw

 

 

 

 

 

Nuotraukoje: mokytoja V.Jucienė su mokiniais pamokos metu

Anglų kalbos mokytojai Vaida Jucienė ir Orestas Valančius, ekonomikos mokytoja Ilona Brazauskienė bei informatikos mokytojos Regina Remeikienė ir Rasa Šliažienė  gegužės 13-14 dienomis Id klasėje vedė integruotą pamoką „Kaip užsidirbti per atostogas?“, kurios tikslas – susipažinti su galimais darbais ir parengti informacinį lankstinuką kitų klasių pirmokams.

Pirmiausia ekonomikos pamokoje mokiniai sužinojo, kokius darbus Lietuvos Respublikos įstatymai jiems leidžia dirbti. Grupėse mokiniai galvojo ne tik ką jie galėtų dirbti, bet ir skaičiavo tikėtinas pajamas bei būdus joms išleisti. Per anglų kalbos pamoką mokiniams teko visą turimą medžiagą, kurią naudos kurdami lankstinuką, išversti į anglų kalbą. Vieni dirbo individualiai, kiti – grupėmis bei poromis. O per informacinių technologijų pamoką mokiniai, pasitelkę savo kūrybingumą, ruošė lankstinuką. Darbas atsakingas ir nelengvas, todėl paskutiniams taškams sudėti prireiks dar keleto papildomų minučių.

Veikla buvo reikšminga ne tik naujos  informacijos atžvilgiu, bet ir patobulintomis anglų kalbos bei informatikos žiniomis. Tikimės, kad kitiems pirmokams lankstinukai bus naudingi.

                     Anglų kalbos mokytoja Vaida Jucienė

Nuotraukos straipsnio autorės