Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“


Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

h

Vienoje iš darbo grupių savo gerąją patirtimi dalinosi ir mūsų gimnazijos mokytoja J.Pukelienė. Jos idėjos anglų kalbos pamokoms sulaukė susidomėjimo bei gero įvertinimo tiek užsiėmimo, tiek darbo grupės apibendrinimo metu.
Iš plenarinių pranešimų mums aktualiausios buvo R.Gingerich iš LCC universiteto mintys apie moksleivių kritiško mąstymo svarbą rašto darbuose ir išdėstyti aspektai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį. O taip pat įdomių minčių pamokoms pasisėmėme iš M.Ogorodnikovienės pranešimo „Teaching other subjects through English“, kur labiausiai patikusias mintis galima panaudoti tarpdalykinei integracijai.
Po plenarinės sesijos vyko darbas grupėse, kurių buvo net 6 – grupę mokytojai rinkosi pagal temų aktualumą ir klases, kurioms tie užsiėmimai buvo skirti. Pamatėme, sužinojome, kai kurios grupės praktiškai išbandė įvairius metodus ir formas, efektyvinančias pamoką, išgirdome naujų vertinimo ir įsivertimo būdų, taikomų kitose mokyklose.
Konferencijos pabaigoje buvo apibendrinti grupėse vykę pristatymai, pagerbti organizatoriai bei pranešėjai. Mokytojai dar galėjo peržvelgti metodinių darbų parodą, pasisemti patirties bei idėjų tolimesniam darbui.

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Фото