2017 June 25


1Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Birželio 25-29 d.d. Vilniuje 2 žalgiriečių komandos (4 gimnazistai + mokytojas) įsijungė į antrojo sezono mokymus pagal naujai kuriamas programas. 5 dienas gyvenome studentų bendrabučiuose, intensyviai mokėmės pasirinktų dalykų ir dar intensyviau ilsėjomės vakarais. Komandoms skirti savarankiški darbai, kuriuos reikės atlikti iki kitos sesijos Vilniuje spalio mėn. pabaigoje.

Gimnazistė Vykintė Trakšelytė, IIr1 kl., „Dizaino technologijų“ komanda:

Mokymai VGTU leido pamatyti dizaino sritį iš arčiau, labiau suprasti produkto kūrimo procesą ir kiek pastangų ir sunkaus darbo tai reikalauja. Sužinojome nemažai ir apie patį universitetą, susipažinome su dėstytojais ir pamatėme šiek tiek studentiško gyvenimo.

Mokytoja Neringa Stašaitienė:

Nuostabu, kada turi galimybę įžengti į „Alma Mater“ – Vilniaus Gedimino technikos universitetą, kur semiamasi žinių, studijuojama. Modernu, šiuolaikiška. Geranoriški dėstytojai ir žinios, kurias bus galima perteikti savo mokiniams.

Gimnazistė Erta Samuolytė, IIIr2 kl., „Audiovizualinių medijų taikymas kuriant ir diegiant inovacijas“ komanda:

Dalyvaudami NVŠ programoje, dalyvavome užsiemimuose, kuriuose susipažinome su fotografavimo, filmavimo priemonėmis. Teoriją vėliau taikėme praktiniuose darbuose: kūrėme nuotraukas ir filmukus. Savaitė prabėgo greitai, įgijome daug patirties ir žinių, labai smagiai praleidome laiką, todėl jei tik yra galimybė dalyvauti tokiame projekte – siūlome nedvejoti.

VGTU rengiama MOODLE platforma „Ateities inžinerija“ yra skirta integruotam mokinių ugdymui nuotoliniu būdu ir sudaro prielaidas jiems atlikti savarankiškus darbus mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų (MTEPI) veiklų srityje.

AI platformos tikslas – panaudojant šiuolaikinių technologijų ir nuotolinės mokymo formos privalumus suteikti mokiniams, nepriklausomai nuo jų gyvenamosios vietos, papildomas galimybes gilinti savo žinias ir jas kompleksiškai taikyti inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino, verslumo ugdymo ir kitų susijusių STEAM dalykų srityse. Norintieji gali atlikti projektinius arba brandos darbus AI platformos siūlomose tematikose – parengti ir atlikti taikomuosius tyrimus, sukurti originalius virtualius ar realius įtaisus, programėles ar statinių modelius, išmokti sėkmingai investuoti bei vystyti verslą, taip pat darbų konkursuose pristatyti jų rezultatus. Kita vertus, AI platformos medžiaga ir galimybės leis mokytojams paįvairinti jų dėstomų dalykų pamokas.

Šiais mokslo metais mokytojai ir gimnazistai gali įsijungti į šias nuotolinio ugdymo veiklas:

Android mobiliųjų įrenginių programavimas.

Bitkoinai: virtualiųjų valiutų technologijos.

Atliekos ir darni aplinka.

Darni gyvenamoji aplinka.

Darnus pastatas (3, 4 ir 5 temos gali būti apjungiamos į vieną).

Investavimo sprendimai Luminor Trade aplinkoje.

Roboto prototipo kūrimas.

Verslo plano rengimas Canvas metodu.

Užsiregistravus mokomojoje platformoje, rasite pateiktą mokomąją medžiagą pasirinkta tema, galėsite konsultuotis su VGTU dėstytojais, jei ketinsite kurti projektines veiklas pasirinktoje tematikoje. Dėl detalesnės informacijos užsukite į 331 kab., IT mokyt. Regina Remeikienė.

Nuotraukoje – Tauragės Žalgirių gimnazijos gimnazistai ir mokytojos VGTU ,,Ateities inžinerija“ komandoje. Filmuką sukūrė audiovizualų komanda, atlikdama komandos prisistatymo užduotį.

Projekto dalyvių vardu,

Regina Remeikienė