Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“


Mokinio metinio projekto nuostatai

 

1. Metinio projekto statusas

1.1 Mokinių projektinis darbas (toliau – Metinis projektas) – tai privalomas savarankiškas gimnazisto ar mokinių grupės darbas, rengiamas per vienerius mokslo metus arba tęsiamas ir kitais mokslo metais. Metiniai projektai gali būti:

  • Tiriamieji – esminis mokinių tiriamosios veiklos organizavimo tikslas suteikti galimybę mokiniui pačiam išbandyti mokslinio metodo taikymą ir praplėsti konkretaus dalyko(-ų) žinias, pasiruošti tolesnėms studijoms.
  • Kūrybiniai Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

1.3 Metinį projektą privalo atlikti visi I-III gimnazijos klasių mokiniai.

1.4 IV gimnazijos klasių mokiniai metinio projekto atlikti neprivalo, bet gali jei pageidauja pagilinti dalyko žinias. IV kl. mokiniai už MP galutinai atsiskaito sausio mėnesio baigiamajame renginyje.

1.5 Informacija apie mokinių metinius projektus pateikiama dalykų kabinetuose, gimnazijos stenduose ir tinklapyje.

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

2. Metinių projektų tikslai

2.1. Individualizuoti ugdymo turinį.

2.2. Integruoti įvairių dalykų žinias, mokėjimus ir įgūdžius.

2.3. Skatinti profesinio apsisprendimo paieškas.

2.4. Stiprinti akademinės ir praktinės veiklos ryšį.

2.5. Ugdyti bendrąsias kompetencijas ir gebėjimus.

 

MMP 2018–2019 m.m.

2017 June 2520190613_091119m IMG_7429mIMG_7467m

Tauragės Žalgirių gimnazijos alumnai – skaitmeniniame žemėlapyje

Kviečiame susipažinti su dvikalbe knygute „Mano mokykla – Žalgiriai” (lietuviškai)

Kviečiame susipažinti su dvikalbe knygute „Mano mokykla – Žalgiriai” (angliškai)

 

2018–2019 m. m. vyksta

LIETUVIŲ K. 12 projektų (2 integruoti) – 32 mokiniai

UŽSIENIO K.

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

TIKSLIEJI MOKSLAI 16 projektų – 115 mokinių

GAMTOS MOKSLAI 19 projektų (1 integruotas) – 53 mokiniai

SOCIALINIAI MOKSLAI 14 projektų (1 integruotas) – 56 mokiniai

TECHNOLOGIJOS, MENAI 16 projektų – 61 mokiniai

KŪNO KULTŪRA 4 projektų – 38 mokiniai

PSICHOLOGIJA 3 projektai – 8 mokiniai

 

2017–2018 m. m.

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“ Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Projektų pristatymai gamtos mokslų srityje

Projektų pristatymai tiksliųjų mokslų srityje

Projektų pristatymai menų, socialinių mokslų, kūno kultūros ir technologijų srityse

pagr IMG_2205 IMG_2225

2016–2017 m.m.

Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“

Daugiau informacijos bei kai kuriuos projektų pristatymus rasite (spausti ant šios nuorodos) ,,Žalgiriams 45″


IMG_5498IMG_5438