Psychologist

- Psichologas nėra gydytojas, jis vaistų neišrašo, dirba su psichiškai sveikais žmonėmis.
- Psichologas padės spręsti sunkumus, bet nepadarys to už klientą.
- Psichologinė pagalba yra savanoriška, niekas neturi būti verčiamas su psichologu kalbėtis, pats klientas nusprendžia, ar psichologo pagalba jam priimtina, galima bet kada šios pagalbos atsisakyti.
- Psichologas užtikrina kliento konfidencialumą.
- Susitariate (gyvai, el. paštu arba telefonu) dėl abiems tinkamo susitikimo laiko;
- Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
- Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
Kam gimnazijoje teikiama pagalba?
Gimnazijoje į psichologą pupil gali kreiptis, kai:
- kyla bendravimo sunkumų su bendraamžiais, tėvais, mokytojais, aplinkiniais;
- susiduria su įvairiomis baimėmis: lankyti mokyklą, kalbėti prieš klasę, rašyti kontrolinius ir pan;
- jaučiasi vienišas, liūdnas ar prislėgtas, nori pasikalbėti apie savo sunkumus;
- susiduria su sunkiais gyvenimo įvykiais (artimo žmogaus netektis, tėvų skyrybos, liga ir pan.);
- neduoda ramybės skausminga patirtis, nėra tikras dėl ateities;
- Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
- Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
- bijo ar nedrąsu eiti į mokyklą;
- kamuoja prasmės klausimas, kyla minčių apie savižudybę;
- nori padėti savo draugui/bendraklasiui, tačiau nežino, kaip;
- kyla kitų sunkumų, jausmų bei išgyvenimų, apie kuriuos norisi pasikalbėti.