Sociālais pedagogs


Scan

Socialinė pedagogė – Rita Gudauskienė

Tel.: 8 446) 57 692

El. paštas socped5@gmail.com

107 kabinetas
Laiks
Pirmadienį, trečiadienį, penktadienį 7.30–15.00
Antradienį, ketvirtadienį 7.30–15.30

Socialinio pedagogo pagalbos paskirtis

  • ginti vaikų teises mokykloje ir šeimoje;
  • kartu su kitomis suinteresuotomis institucijomis padėti įgyvendinti prevencines priemones, dirbti su probleminio elgesio vaikais, šalinti priežastis ir sąlygas, dėl kurių šie vaikai gali padaryti nusikaltimus;
  • teikti konsultacijas, spręsti kitas vaikų teisių bei interesų apsaugos, jų globos problemas;
  • Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  • Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  • Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  • Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  • analizuoti ilgalaikes konfliktines situacijas mokykloje ar šeimoje, priežastis bei sąlygas, padėti vaikams keisti gyvenimo būdą, sąlygas, elgesį, spręsti kitas problemas;
  • apsaugoti vaikus nuo smurto;
  • Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  • Kitas lemtingas faktorius – nuo 5 klasės matematikos mokytoja Lina Zobelienė mane iš galutinių suolų neišvengiamai persodindavo į priekį ir kad nespurdėčiau duodavo daugiau darbo. Ji labai rimtai ruošdavo mus olimpiadoms ir konkursams. Trečias faktorius – visada buvau užsispyrusi ką nors išbandyti ir, nesvarbu, kad ir kokią nesąmonę užsibrėžiu – būtinai turiu padaryti!“
  • vykdant svarbiausius uždavinius, bendradarbiauti su pedagogais, vaikų artimaisiais, o taip pat ir kitomis valstybinėmis ir nevalstybinėmis institucijomis.
Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo tvarka