Sužavėjo „Koperniko mokslo centras“ ir „Muziejų naktis“ Lenkijoje

Ankstų gegužės 16-osios rytą mes, antrokai, „pasikrovę“ geros nuotaikos bagažą, išvykome į Lenkijos sostinę – Varšuvą.

uh

Nors kelionė į mūsų kaimyninę šalį buvo ilgoka, tačiau mums laikas tikrai neprailgo. Kelionės metu kiekvienas pasirinko sau individualų užsiėmimą: vieni ilsėjosi prieš ilgą ir kupiną įspūdžių dieną, o kiti – tiesiog bendravo su savo draugais.

Kirtę Lietuvos – Lenkijos sieną visi nestokojo džiaugsmo. Kai kurie iš mūsų į užsienį vyko pirmą kartą. Vedami gidės išsikėlėme sau tikslą labiau pažinti Lenkijos istoriją, pamatyti žymias šalies vietas bei apsilankyti muziejuose naktį (kai įprastai muziejai nedirba), nes būtent tą naktį Varšuvoje vyko žymioji „Muziejų naktis“.

Atvykę į Varšuvą, grožėdamiesi miesto architektūra, pirmiausia atkeliavome į „Koperniko mokslo centrą“. Šiame centre suskubome apžiūrėti viską: cheminius, fizikinius eksperimentus, biologinę įvairovę ir žmogaus kūno veiklą, jo sandarą. Žiūrėjome robotų pasirodymą. Apmaudu, jog vaidinimas vyko lenkų kalba, tačiau buvo linksma ir įdomu stebėti tokį reginį. Galėjome daug ką išbandyti patys. Labai šiame centre patiko jo stogas, ant kurio užlipę pamatėme įspūdingą Varšuvos panoramą. Užsukome į suvenyrų parduotuvėlę, kurioje buvo daug įvairiausių smulkmenėlių, susijusių su Koperniku ir jo mokslo centru. Laikas mokslo centre ištirpo labai greitai.

Aplankę „Koperniko mokslo centrą“, suskubome į Varšuvos senamiestį, į kurį ėjome pėsčiomis, todėl turėjome galimybę atidžiau apžiūrėti Lenkijos gatveles. Aplankėme Turgaus aikštę, šv. Onos bažnyčią, Kultūros ir mokslo rūmus „Stalino dovana“, kurie naktį, beje, atrodo labai įspūdingai, o eidami pamatėme begalę žymių žmonių skulptūrų. 20:00 val. Varšuvos senamiestyje prasidėjusi „Muziejų naktis“ kvietė visus savo miesto svečius aplankyti 210 muziejų, bažnyčių, galerijų, fotografijų parodų. Laiko turėjome išties labai daug, todėl kiekvienas individualiai pasirinkęs norimus aplankyti muziejus, pradėjome savo pažintinę kelionę. Daugiausiai dėmesio skyrėme gatvės koncertams, pasirodymams, muziejams. Įdomu tai, jog turėjome galimybę patekti į tokias vietas, į kurias paprastai patekti labai sunku: galėjome pasivaikščioti po Kultūros ministerijos, įsikūrusios Potockių dvare, koridorius, užsukti į ministro kabinetą. Paragavome pačio geriausio lenkiško šokolado „Vedel“, kuris rinkoje yra jau 150 metų.

Sužinoję, pamatę ir pasilinksminę 1:30 val. iškeliavome į namus. Grįžę į autobusą įprastai visi dalijasi įspūdžiais, tačiau mes buvome labai pavargę, todėl užmigome vos spėję atsisėsti į savo vietas. Tik ryte, kai pasiekėme Lietuvą, visi jautėmės žvalesni ir galėjome aptarti įspūdžius, patirtus Lenkijos sostinėje Varšuvoje.

Mes visi esame labai laimingi, jog turėjome galimybę linksmai praleisti laiką su savo draugais, iš arčiau pažinti Lenkijos kultūrą, jos architektūrą, pamatyti šalies unikalų grožį. Už šią įspūdingą kelionę dėkojame IT mokytojai Rasai Šliažienei, muzikos mokytojai Editai Bartkienei ir bibliotekos vedėjai Irinai Gomienei.